دوستان

۱۸ شهریور ۱۳۸۶

انگلیسی و ایران

اپیزود 1. از این به بعد سعی می کنم در هر پست یک آهنگ یا فیلم معرفی کنم و فایلها رو خودم آپلود می کنم که مشکل لود نداشته باشه.
فعلا به این آهنگ شاد گوش کنید.



اپیزود 2. داشتم دنبال یک خراب شده ای می گشتم که درسم تموم شد برم اونجا چون آلمان جای موندن نیست و بعد از 5 الی 6 سال بهت اقامت میدن. آره خلاصه داشتم دنبال یک کشور انگلیس زبان می گشتم که لیست کشور های زیر رو در ویکی پدیا دیدم.

لیست کشور ها بر حسب انگلیسی زبان ها
اول اینکه چرا نبایددر این لیست نامی از ایران باشد در حالی که اسم خیلی کشورهای اوراق هم هست و در عین حال کشور همسایه پاکستان با 17 میلیون در رتبه 9 قرار دارد

لیست کشورهایی که انگلیسی زبان رسمی آنهاست
همانطور که می بینید درصد بیشتری از کشور ها از کشورهای آفریقایی هستند (هیچ می دونستید چارلیز ترون اهل آفریقای جنوبی هست ؟ )

البته انگلیسیی که در آمریکا و انگلیس صحبت می شه با انگلیسی که در مثلا هند صحبت می شه زمین تا آسمون فرق می کنه

اپیزود 3. خیلی وقتها وقتی با یک آلمانی آشنا می شی بعد از پرسیدن اسمت و کشورت , دومین سوالی که ازت می پرسه اینه که چند وقت تو آلمان می مونی ؟
خوب این سوال جای فکر داره. چرا نمی پرسه چندوقته اومدی ؟

اپیزود 4. این آهنگ پایین رو یکی از رفقا به نام وحید علی نژاد تو ایران خونده با بیت ریت 320 کیلو بایت و خودش با امکانات کم میکس کرده و دوم اینکه تلویزیون ببین رو حتما یک نگاهی بندازید , بروبچ باحالی داره توش می تونید برنامه های باحالی پیدا کنید و می تونید ویدیوهای خودتون رو بفرستید.



اپیزود 5. دیروز یک سال پیرتر شدم ونمی دونم ملت چرا تولدشون رو جشن می گیرن خوشحالن که یک سال پیرتر شدن. می گم خیلی بده که بابات صحیفه ات (وبلاگت ) رو بخونه. امروز بابام زنگ زده می گه که دعوا نکنی ها . حالا اعتراف نمی کنه که اینجا رو میخونه

3 comments:

ناشناس گفت...

مبارکه

پیر شدن را می‌گم :D

ناشناس گفت...

در خورد اینکه چرا کشوری مثل پاکستان تو لیست هست و ایران نیست...
چون ایران هیچ وقت مستعمره نبوده و زبان انگلیسی هم زبان رسمی هیج وقت نبوده.

ناشناس گفت...

نیستی استاد...
مشغول درس ؟؟؟ ;-)

ارسال یک نظر