دوستان

۱۶ شهریور ۱۳۸۶

بدرقه دونی

چند وقتی که ننوشتم بخاطر امتحانات و راه اندازی دو وبلاگ بهترین پست و مصاحبه خانه بود.

اپیزود 1.یادتون چند سال پیش یک پلیر بود به نام Xing پلیر که سی دی شکسته رو هم می خوند. VLC پلیر هم تو همون مایه هاست. می تونید فیلم The girl next door رو دانلود کنید ( 700 مگا بایت لینک مستقیم ) و حالشو ببرید

اپیزود 2. داشتم درمورد بشار اسد از دوست سوریه ایم می پرسیدم.
گفتش بشار اسد تنها کاندید و رئیس جمهور سوریه هست و حرف زدن در موردش خیلی خطرناکه. تو یوتیوب یک سرچی زدم دیدم اصلا کلیپی در موردش نیست بعدش یک سرچی از احمدی نژاد زدم دیدم به به

اپیزود 3. یک بار زیر پل سید خندان داشتم می رفتم دیدم که یک پهلوان پنبه ای ملت رو دور خودش جمع کرده و داره یاعلی یاعلی می کنه و زنجیر پاره می کنه.
حالا اینجا می خوام بهتون نشون بدم چطوری این کارو میکنن.
خوب اگه دیده باشین اونها یک نفر رو از حاضرین انتخاب می کنن و زنجیری که با حلقه سفید رنگ نشان داده شده رو دورش می پیچند و طرف هر چی زور می زنه باز نمی شه.
حالا اونو باز می کنه و از طرف دیگه زنجیر که با حلقه زرد رنگ نشان داده شده و حاوی زنجیر شل می باشد رو دور خود می بنده و با ذکر علی بازش می کنه. امیدوارم کسی رو از نون خوردن ننداخته باشم.
اسرار دیگری رو بعدا براتون فاش خواهم کرد.























اپیزود 4. چند روز پیش داشتیم دور دریاچه می دویدیم که یک آلمانی گدای مست ضد خارجی شروع کرد به فحش دادن به خارجیها و اینکه از آلمان برین بیرون. دوستم هم جوابشودادو طرف ساکت شد و بعد از اینکه یکم دور شدیم دوباره شروع کرد زر زدن و قرار شد که دور بعدی حالشوبگیریم.

این گداها همشون سگ دارن و تصمیم بر این شد که اگر سگ نداشت بندازیمش تو دریاچه. خلاصه ما شال و کلاه کردیم و رفتیم طرفش دیدم جیم شده. خلاصه بهتر که نبود چون مایه دردسر می شد.

اپیزود 5. در سایت skreemr می تونید آهنگ پیدا کنید.من هم طبق معمول دوتا آهنگ رمیکس آقای صدا ابی و یکی دیگه ابی و سیاوش قمیشی پیدا کردم که واقعا واقعا عشق ورزی دیگری است ( از دست ندینش )





تا بدرقه بعدی

3 comments:

ناشناس گفت...

salam reza joon
kheili bahal bood , damet garm

Ehsan

ناشناس گفت...

رضا اولا که تولدت مبارک
دوما که عجب مشغول درس بود ها...
من که کاملا شاهدم ;-)

ناشناس گفت...

اولا چرا کامنت منو نذاشتی؟؟؟
یکی طلبت.
بعدش هم..مگه بده.. می‌خواستی برو بچ رو ببینی که دیدی.
البته من خودم نمی‌خواستم، اما خوب دیگه.. دستور بود...

ارسال یک نظر