دوستان

۰۵ آبان ۱۳۸۶

ابونتو از نصب تا یادگیری

اپیزود 1.سی دی های اوبونتو رو می تونید در سایت اوبونتو سفارش دهید. من 2 سال پیش در ایران سفارش دادم و 4 هفته بعد دستم رسید و در آلمان هم که سفارش دادم بعد از دو هفته دستم رسید.

ویژگی ورژن 7.10 اوبونتو اینه که هر دو سی دی لایو و نصبش در یک سی دی است و این در حالی است که در ورژن 6 در دو سی دی جدا بود.

اگه می خواهید روی ویندوزتان , اوبونتو داشته باشید از نرم افزار VMware استفاده کنید. یکی از ویژگی ها فوق العاده این نرم افزار این است که از بریج کانکنش برای کارت شبکه استفاده می کند و وقتی شما در ویندوز به شبکه ای وصل هستید به راحتی در لینوکس هم به آن شبکه وصل شوید.

من از ورژن 5.5 استفاده میکنم که کرک شده است. اگر از ورژن 6 استفاده میکنید نباید به Vmware Workstation اجازه وصل شدن به اینترنت را بدهید , چون در اینصورت کرک شما دیگر کار نمی کند.

نکته بسیار جالبتر اینکه شما می توانید از Image های دیگران هم استفاده کنید . فقط کافیست که فایل Image سیستم عاملی را که می خواهید دانلود کنید و آن را با Vmware Player اجرا کنید .


خوب حالا که اوبونتو دارید می تونید از سایت سی دی های تصویری آموزش اوبونتو رو دانلود کنید که همه آموزش ها بصورت تصویری در این پک ارائه شده است.



اپیزود 2. سایت بیاتومیوزیک بسته شده , نوشته که بخاطر رعایت نکردن قانون کپی رایت بسته شده .
اما سایتش به دومین موزیک سارا انتقال داده شده. آهنگ این هفته از دو جوان باحال که صداشون خیلی شبیه معین هست.




اپیزود 3. سرکلاس امنیت فناوری اطلاعات بودیم که استاد از یک پسر یمنی پرسید که معروفترین آدم تو یمن کیه و اون گفتش اسامه بن لادن و با افتخار می گفت که من از همون روستایی میام که بن لادن بدنیا امده و همسایه ماست و کلی استاده بهش هی تیکه پروند و هر وقت می خواست از تروریست اسم ببره به این یارو تیکه می پروند و همه آلمانیا هی زرت وزرت بهش می خندیدن. این بغل دستی من هم هی بهش می خندید و من هم برای اینکه حالشو بگیرم بهش گفتم یارو چقدر احمقه , مثل این که بگن معرفترین آدم تو آلمان کیه و بگی هیتلر.
راستی معرفترین آدم تو ایران کیه ؟ خمینی , احمدی نژاد , حافظ , کورش , مولانا , لطفی زاده , انوشه انصاری , ابوعلی سینا , خوارزمی , سعدی , ..

اپیزود 4 . اینم یک کلیپ باحال در مورد انگلیسی حرف زدن ایتالیایی ها



3 comments:

ناشناس گفت...

chakerim...
Man hanuz radioam, khaste o kufte.
Ehtemal dare az hafteye dige, Farsi ejra nakonam. Unghade zang zadan, cherto pert goftan o tahdid kardan ke nagu.

CD haye Ubuntu ye man ke mashalla 6 haftei tul mikeshan ta bian.

ناشناس گفت...

مال من هم تازه رسید!
اما هنوز نمیدونم چطور ازش استفاده کنم!

ناشناس گفت...

maale man tavasolte agha reza sefaresh daade shod va 3 maahe pish omad. man jaa dare az ishaan ke man ra ba donyaie linux ashnaa kardan tashakor konam agar reza khaan nabood man alaan sargardaan bodam tooye alman donbaale linux yaad gereftan. Khoda ya har chi mikhaad be haghe 5 tan behesh bede . albate chizaaye najoor nadi haa ke Abuse nakone !
Ulmer

ارسال یک نظر