دوستان

۰۴ خرداد ۱۳۸۶

موبایل

یکی دیگه چیزهایی که غربت از آدم می گیره اس ام اس بازیست. فکر نمی کنم در هیچ جای دنیا مثل ایرانی جوانها برای هم جوک وکلیپ های خنده دار بفرستند ( نخستين روز سال نو حدود 118 ميليون و 200 هزار پيام کوتاه و بيش از 1.6 میلیارد تومان درآمد مخابرات)

منم که بد جوری معتاد بلوتوث و اس ام اس بودم ولی چند روزیه که موبایل 66 کتلت جواتیم دو ساعته باطری تموم می کنه و برای همین تصمیم گرفتم فرمتش کنم و حدود 500 جوک از رو گوشیم پاک می شه, هر چی دنبال نرم افزار گشتم پیدا نکردم و فقط یک smssaver پیدا کردم که همه رو تو یک فایل ذخیره می کنه که باز کردنش دو روز طول می کشه.

خلاصه الانم فکر کنم mms هم اومده فکر کنم همه دارن واسه هم کلیپ می فرستند, واقعا ایرانیا موبایل باز ترن از این آلمانیا , اینجا گوشی هایی دارن که از دسته بیل هم گذشته و بیشترشونم مال دختراست و اصلا اینجا گوشی کلاس نیست و جالبیش اینه که شرکت O2 فقط با پرداخت 10 یورو در هنگام قرارداد و بقیه بصورت قسطی ( 10 یورو در ماه ) دو ساله به شما یک گوشی N73 می ده که قیمت عادیش 520 یورو هست.

حالا از بحث دور نشیم که با این حال کمتر کسیه اینجا پول واسه گوشی بده بجز اساتید که معمولا کامپک پی سی دارن واسه برنامه ریزی خودشون.

0 comments:

ارسال یک نظر