دوستان

۱۱ خرداد ۱۳۸۶

غرق در زندگی دیجیتالی

تجربه نشون داده که من در زندگی حقیقی نسبت به زندگی دیجیتالی موفقتر هستم و فکر کنم این وقتی که پشت کامپوتر گذاشتم رو در جامعه می گذروندم بهتر بود.
البته از لحاظ مختلف فرق داره ولی می تونم قسمتهایی اززندگی رو بدوراز کامپیوترسپری کرد.
مثلا اسلایدها رو پرینت می کنم و برای خواندن اخبار از روزنامه استفاده می کنم و برای حرف زدن با دوستان میروم می بینمشون بجایی که باهاشون چت کنم و برای دیدن فیلم به سینما برم یا اینکه تلویزیون ببینم.
ولی بعضی وقتها دراین حجم اندوه اینترنت گم می شم. این گم شدن به نوعی در خود گم شدن هم هست.
برای همین تصمیم گرفتم به سایتهای خاصی برم و هدفمندانه تر با اینترنت کار کنم و فکر می کنم کمتر کسی از طریق اینترنت به جای رسیده باشه و فکر می کنم که اول بریم به یک جایی برسیم و بعد به اینترنت برسیم.
خیلی دوست دارم بهرنگ و پسرفهمیده و کمانگیر رو از نزدیک ببینم.
به هر حال این برمیگرده به عادات اهل قلم و آیا واقعا افکار درونی انسان وقتی می خواهد بر روی صفحات اینترنت برود عوض می شود.

به هر حال کسی که می نویسد یعنی حرفی برای گفتن دارد و یا اینکه به دنبال یاد گرفتن است و اندوخته های خودش را در اختیار دیگران قرار می دهد ولی یادمان نرود که همه چیز مثل روابط اجتماعی رو نمی شه در اینترنت یاد گرفت.

نمی دونم جدیدا تصمیم گرفتم که کارهایی که می تونم در زمان پیری (اگر زنده موندیم) انجام بدم رو الان انجام ندم , مثلا برای نمونه موسیقی و یا رمان خوندن .....
تاثیر رمان و موسیقی رو نمی خواهم منکر شوم ولی فکر می کنم اونقدر ارزش نداره که جوونی رو پاش گذاشت , و در طرف مقابل در جوانی می تونی انرژیت رو در راه تاسیس شرکت , کار کردن و فعالیت های ورزشی و علمی گذروند.
این چینی ها میان اینجا رمان به زبان چینی می خونن , حالا حداقل ترجمه همون رو به زبان انگلیسی یا آلمانی نمی خونن. اینجا معدود انسانهایی هم هستند که فقط کشورشون رو عوض کردند بدین معنی که نه غذایشان عوض شده , نه روابطشان و نه شغلشان و ..

من تک خواننده هایی رو که دارم رو هم از دوستان حقیقی من هستند و تک و توکی هم دوستان مجازی دارم.
به هرحال این پست به این معنی نیست که فعالیتم اینجا کمتر میشه و من تلاشم رو می کنم با توجه به اهدافم مطالب بدرقه رو هم منتشر کنم.
در ادامه من وظیفه خودم رو می دونم که هر چند وقت در مورد آلمان و ابی مطلب بنویسم

Firefox English Deutsch Dictionary Extension
دانلود آهنگ های قدیمی از جمله ابی
آهنگ هتل کالیفرنیا ورژن ایرانی
if you donwload yahoo widget you can use this gadget
Flash card
Radio Germany
RSH radio
Persiancalender
MultiCalender
RadioFarda




2 comments:

Kamran گفت...

aghaa reza ,
man ghablan miomadam baraaye fun !
yejoor youtube gardi ! hamoon hes bood. oon rooz ha koli post daashti etc
amma alan hame chiz inja avaz shode
vaghti miam inja matlabet adam ra migire , dige hese alaafi nist, hese bozorg shodam baalidan ra mibinam tooye matlabet, pokhte shode, vase hamin shayad comment ziad nabaashe chon mokhaatabet khaase, level kaar ke bere balla adamhaaye khaas miand inja.
khosh.haalam ke kaaret ra daari pishe mibari intori.
Ya Hagh !
goodbye

ناشناس گفت...

بدرقه عزیز ان شاالله قراری می گذاریم خدمت شما می رسیم. نه البته از اون خدمت رسیدن ها. :)

ارسال یک نظر